امام جمعه موقت مشهد گفت: تمامی پیامبران به ویژه پیامبر اسلام(ص)، بشریت را به چندین ارمغان بشارت دادند که زندگی او را الهی کرده و تنها با انتظار ظهور حضرت مهدي(عج) به منسه ظهور خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام و المسلمین فرزانه در همایش فرهنگ«مهدویت» از سلسله همایش‌های آموزش شکوفایی جلوه‌های اخلاق متعالی در خانواده رضوی که در سالن همایش‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی برگزار شد، ارمغان‌های بشریت را نیاز‌های اصلی زندگی انسان عنوان کرد و افزود: رسیدن به کمال بدون نیاز به ارمغان‌های بشریت امکان‌پذیر نیست و انسان با تمایل فطری و آفرینش باید به آن‌ها برسد.

وی تصريح كرد: بشریت استعداد نهفته بی‌پایان رویش را در خود دارد که تنها در جامعه‌ی سرشار از عدالت، مجال رویش مي‌يابد.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: «روشن شدن زندگی انسان به نور دانش»، «انجام اعمال آگاهانه و عالمانه»، «نبود خرافات در جوامع بشری»، «حاکمیت معنویت و اخلاق در زندگی»، «استقلال در استفاده از قدرت تعقل» و «کشف راه درست با استفاده از اراده خود انسان»، از دیگر ارمغان‌های زندگی بشریت است.

وی هدف از خلق و آفرینش جهان هستی را خدمت به خلق عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین ارمغان بشریت زمانی به سرانجام خواهد رسید که مادیات فدای معنويت شود تا بشریت به کمال ابدی خود که همان زندگی در جامعه‌ای با حاکمیت معنویت است، برسد./س 

برچسب ها: ظهور ، بشر ، بشارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.