پنجمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم در روزهای 18 تا 21 مهرماه سال جاری در مركز نمایشگاه های كانون برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم ، این نمایشگاه با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآوردهای غذای سالم ، در راستای سیاست های سازمان غذا و دارو و با همكاری ، تشكلها ،واحدهای تولیدی و دست اندركاران مرتبط در حوزه تولید و سلامت ، با شعار غذای سالم برای همه برگزار خواهد شد.
 
برگزاری این جشنواره در طول چهار سال گذشته تبعات مثبت فراوانی را به همراه داشته است كه از مهمترین آنها می توان به شناخت و آگاهی مصرف كنندگان از محصولات سالم غذایی و ترغیب و تشویق تولید كنندگان به تولید محصولات سالم جهت رقابت در بازار اشاره كرد.
 
این جشنواره با ماهیت ترویج ، فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی ، هم اندیشی و تبادل دستاوردهای تولیدی برگزار می شود و تلاش می كند تا در پنجمین سال برگزاری بتواند نقش تاثیر گذار خود را در حوزه سلامت و ایمنی غذا ایفا نماید.
 
از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور واحدهای تولید كننده غذای سالم ، برگزاری و گردهمایی طلایه داران ایمنی و سلامت صنایع غذایی كشور با حضور شركت كنندهای دارای نشان سیب سلامت ، برگزاری جشنواره دنیای تغذیه و سلامت همزمان با روز جهانی كودك و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و تقدیر از واحدهای نمونه در روز جهانی غذاست. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.