نشست علمی تخصصی "هنرفطری" با سخنرانی دکتر محمد علی رجبی و دکتر سیده راضیه یاسینی روزسه شنبه 27تیرماه از ساعت10 تا 12، در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تجسمي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی هنرهای معاصر تهران؛ "هنرفطری"،هنر هنرمندان خودآموخته ای است که رجوع به جلوه های هنری فطرت خویش،آثاری را رقم می زنند که از آموزش های هنری متعارف رهاست.این نوع آثار هنری،وجوه مشترک بسیاری با آثارهنری کودکان دارد که برخاسته از فطرت پیراسته ی آنهاست.
دراین نشست به بررسی خصایص این هنر و چگونگی مبانی و اصول آن پرداخته می شود.
نشست علمی و تخصصی "هنر فطری"، روز شنبه 27 تیرماه از ساعت 10تا12، به همت پژوهشکده هنر و رسانه پژوهشگاه فرهنگ و هنر وارتباطات و با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران و با حضور و سخنرانی دکتر محمدعلی رجبی،عضو هیات علمی دانشگاه هنر دانشگاه شاهد و دکتر سیده راضیه یاسینی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ،هنر وارتباطات و مدیر گروه مطالعات هنر و ادبیات پژوهشکده هنر ورسانه برگزار می شود.
یادآور می شود؛ورود دانشجویان،استادان و هنرجویان در این نشست آزاد است و علاقه مندان در خصوص استفاده از نشست علمی تخصصی می توانند روز سه شنبه 27 تیرماه از ساعت 10 تا12 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه كرده و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس حاصل کنند./ه
برچسب ها: نشست ، علمی ، تخصصی ، هنر ، فطری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.