دبيرکل اتحاديه دانشجويان اسلامي دانشگاه آزاد گفت: اگر جامعه فاقد فضاي انتقادي باشد مانند مرداب گنديده مي‌شود. لذا مسولان سعه صدر بيشتري مقابل انتقادات دانشجويان از خود نشان دهند.

علي بازگير دبير کل اتحاديه دانشجويان اسلامي دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آزادي بيان وعقيده براي تمام اقشار و تاكيدات مقام معظم رهبري در برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي در دانشگاه‌ها با در نظر گرفتن خط قرمزهاي نظام نبايد توهين به شخصي فضاي دانشجوي دانشگاه‌ها را آلوده كند.

وي گفت: در وبلاگ اميرحسين ثابتي دانشجوي بسيجي محكوم شده دانشگاه تهران چنانچه در انتقاد از مسولان كشور توهيني نشده باشد و فقط به بيان انتقاد پرداخته، هيچ اشکالي به آن وارد نيست.

دبيرکل اتحاديه دانشجويان اسلامي دانشگاه آزاد افزود: اگرجامعه فاقد فضاي انتقادي باشد آن جامعه به مانند يك مرداب گنديده مي‌شود .

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه دانشجويان و مسئولان دانشگاه بايد عملکرد متقابل و قابل قبول با هم داشته باشند تصريح کرد:‌دانشگاه محل تضارب آرا و افکار دانشجويان است که بايد با در رعايت قانون در کنار روحيه‌ آرمان‌گرايي، دانشجويان به بيان عقايد خود بپردازند.

بازگير بيان داشت: برقراري آرامش از اهداف اوليه مسئولان در دانشگاه است که بايد با در نظر گرفتن روحيه و انرژي جوانان، در بررسي مسائل روز دنيا در برخورد با دانشجويان سعه صدر بيشتري داشته باشند.

دبير تشکيلات دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد داشت: اعمال محدوديت بر فضاي آزادانديشي دانشجويان،‌ سرخوردگي و کاهش فضاي حرکتي سياسي دانشجويان را به دنبال دارد.

بازگير با اشاره به نزديكي انتخابات رياست جمهوري در كشور خاطر نشان كرد: تنگ ‌نظري برخي مسئولين دانشگاهي در برخورد با فعاليت ها وبيان عقايد و انديشه تمامي تشكل ها در دانشگاه ها به عنوان يك مانع در برگزاري كرسي ها و ديگر فعاليت ها از سوي دانشجويان است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار