مدیر كارخانه ی سیمان شهركرد از صادرات 90 هزارتنی سیمان این كارخانه به كشور عراق در سه ماهه ی نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است .

حمید رضا بابایی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکرد افزود: سال گذشته نیز صادرات سیمان این كارخانه نسبت به سال 89 ، 17 درصد رشد داشته است.

وی ظرفیت اسمی تولید كارخانه ی سیمان شهركرد در سال را یك میلیون تن عنوان كرد وگفت: سال گذشته سیمان شهركرد موفق به تولید مازاد 32 درصدی نسبت به ظرفیت اسمی شد و یك میلیون و 315 هزارتن سیمان در این شركت تولید شد .

بابایی افزود: بر این اساس این كارخانه سال گذشته رتبه ی برترتولید نسبت به ظرفیت اسمی را در كشور كسب كرد .

وی با بیان تولید سیمان تیپ یك در دو رده ی 425 و 525، تیپ دو، سه، پنج ، پزولانی ویژه(سیمان مقاوم به خوردگی) و بلین بالا(نرمی زیاد) در كارخانه ی سیمان شهركرد گفت: پر مقاومت ترین سیمان های كشور در این واحد ساخته می شود .

بابایی گفت: طی چند سال گذشته این كارخانه موفق به دریافت گواهینامه های ایزو 9001، ایزو 14000 و 18000در قالب سیستم مدیریت یكپارچه و ایزوهای 10001 تا 10004 در زمینه پاسخگویی به نیازهای مشتریان ومدیریت كیفیت شده است .

وی ازاجرای طرح توسعه این كارخانه خبرداد و افزود: افزایش خط تولید این كارخانه از سال گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود سال 94 به بهره برداری برسد .

بابایی با بیان اینکه این طرح تاكنون 35درصد پیشرفت فیزیكی داشته است گفت: ظرفیت تولید واحد جدید یك میلیون تن در سال است و با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال بیش از 500 نفر فراهم می شود .

به گفته بابایی برای اجرای طرح توسعه و افزایش خط تولید این كارخانه بیش از یك میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است ./س

برچسب ها: صادرات ، سیمان ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.