محمدحسين ابن قاسم، سرپرست تيم فولاد خوزستان گفت: اردوي تهران از نظر آب و هوا، اسكان، تغذيه و همه جهت مطلوب بود و خوشبختانه در جريان تمرينات نيز هيچ مصدومي نداشتيم.

محمدحسين ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: مرحله سوم اردوي تيم فولاد در شرايط مطلوب آب و هوا، اسكان و تغذيه برگزار شد و خوشبختانه هيچ مشكلي نداشتيم.

وي تصريح كرد: بازيكنان و كادر فني با انگيزه و علاقه بسيار زيادي در تمرينات تيم حضور پيدا مي كنند و خوشبختانه هيچ مصدومي نداشتيم.
وي در خصوص بازي هاي تداركاتي تيم فولاد، بيان داشت: خوشبختانه 4 بازي تداركاتي براي تيم در نظر گرفته ايم.

فولاد ابتدا طي يك بازي درون اردويي، مهره هاي خود را محك زد و پس از آن نيز فولادي ها به ترتيب با نفت تهران، ملوان و پرسپوليس بازي خواهند كرد.

وي بيان داشت: يك هافبك رومانيايي در تمرينات تيم حضور پيدا كرده است و قرار است پس از بازيهاي تداركاتي در خصوص جذب يا عدم جذب آن، تصميم گيري مي شود.

* گلر اول هنوز مشخص نيست

ابن قاسم در خصوص وضعيت گلري در تيم فولاد خوزستان، عنوان داشت: با جذب ارشاد يوسفي، گلر خارجي منتفي شد و هم اكنون سليمي، يوسفي و مظاهري، 3 گلر تيم هستند و با انگيزه زيادي، تمرينات خود را انجام مي دهند.

وي تصريح كرد: هنوز مشخص نيست چه كسي گلر اول تيم خواهد بود و اين قضيه در تمرينات تيم با توجه به عملكرد گلرها، مشخص خواهد شد.

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان كرد: خوشبختانه تا اين جاي تمرينات فولاد، نسبت به فصل گذشته پيشرفت زيادي داشته است و اميدواريم بتوانيم در اين فصل صلاحيت هاي خود را به نمايش بگذاريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار