مدیركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه با انتقاد از روند كند عملیات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری شهر كرمانشاه گفت: در این شرایط بهره برداری از ورزشگاه مذكور در موعد از پیش تعیین شدهدور از انتظار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عباس امانی' گفت این طرح در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و جزو طرح های مهر ماندگار استان كرمانشاه نیز قرار گرفته است، زمان بهره برداری از این طرح ورزشی، هفته دولت در شهریور ماه امسال تعیین شده كه البته با توجه به روند كند عملیات اجرایی بعید است پروژه در زمان معین شده آماده بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینكه برای تكمیل این طرح ورزشی 40 میلیارد ریال اعتبار لازم است، تصریح كرد: متاسفانه پیمانكار پروژه ضعیف عمل كرده و تا حدودی نسبت به كار بی اهمیت است به همین خاطر می توان با تغییر پیمانكار شرایط را برای تسریع در عملیات اجرایی طرح فراهم كرد.

مدیركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه در ادامه به احداث سالن شش هزار نفری ولایت اشاره كرد و گفت:ساخت این طرح هم اكنون با 5/4 درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجراست و با توجه به اینكه 10 میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است انتظار می رود سال آینده تكیمل و به بهره برداری برسد.

امانی همچنین با اشاره به پیشرفت 55 درصدی استخر دهكده المپیك كرمانشاه، اظهار داشت: كل اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ورزشی 10 میلیارد ریال است و درصدد هستیم تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.