مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از پیشرفت فیزیکی 79 درصدی مرکز نمایش های آیینی پایتخت خبر داد و گفت: این مرکز در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل می رسد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران علی اصغر مونسان پیرامون وضعیت احداث مرکز نمایش‌های آیینی در تهران اظهار کرد: این مرکز با زیر بنای 16 هزار و 118 متر مربع دارای دو سالن تئاتر با ظرفیت 600 صندلی است که براساس آخرین استانداردهای دنیا طراحی شده در حال ساخت است و امکان اجرای نمایش‌های آیینی - ‌ایرانی را با بهترین شرایط فراهم کرده است. 
وی ادامه داد: هم اکنون احداث ابنیه مرکز نمایش های آیینی به 92 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اما باید تجهیزات و سینمایی و تاتری مجموعه نیز نصب شود که به طور کل در حال حاضر این پروژه 79 درصد پیشرفت داشته است.  
مونسان خاطرنشان کرد: اولین عنصر متمایز کننده مرکز نمایش‌های آیینی از تالارهای پیشین ، مجاورتش با آبنمای عظیم و فضای طبیعی و اشغال ‌کردن مساحتی وسیع در زیر سطح زمین است و علاوه بر آن محیط داخلی تالار نیز تفاوت‌های اساسی با فضای داخلی تالارهای موجود دارد.  
به گفته مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرتهران، این تالار به طور کامل در زیرزمین قرار دارد و جدارهای شیشه‌ای بخش‌های مختلف آن را از هم جدا می‌کنند تا تماشاگران بتوانند بازیگران را در حین تمرین، گریم و یا ورود به صحنه ببیند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار