دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با عمار حکیم گفت: خدمت رساني در عرصه‌هاي مختلف به مردم، گفتمان غالب و مورد وفاق در عراق باشد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، سيد عمار حکيم رئيس مجلس اعلاي عراق صبح امروز با سعيد جليلي نماينده مقام معظم رهبري و دبير شورايعالي ديدار و گفتگو کرد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به اقدام‌هاي موثر و موفق دولت عراق در فراگيري امنيت و ثبات داخلي در اين کشور اظهار اميدواري کرد: خدمت رساني در عرصه‌هاي مختلف به مردم، گفتمان غالب و مورد وفاق در عراق باشد.

جليلي از اين که عراق در بستر حاکميت دموکراسي واقعي دانسته است از مشکلات امنيتي و سياسي عبور کند، اظهار خشنودي کرد.

دبير شورايعالي امنيت ملي با اشاره به جايگاه منطقه‌اي و بين‌المللي عراق و با تاکيد بر ظرفيت‌هاي ناشي از رياست اين کشور بر اتحاديه عرب تصريح کرد: همکاري‌هاي منطقه‌اي عراق به امنيت و ثبات در سطح منطقه کمک مي‌کند.

همچنين در اين ديدار سيد عمار حکيم رئيس مجلس عراق ضمن ارائه گزارشي از آخرين تحولات عراق و منطقه، با اشاره به دخالت‌هاي پيدا و پنهان بيگانگان براي اخلال در روند تثبيت امنيت در عراق تصريح کرد: تجربه چند ساله طوايف مختلف عراق در تعامل سازنده براي برقراري آرامش و ثبات در عراق، چشم‌انداز روشني از پيشرفت و رفاه ملت عراق را پديدار کرده است./س3

 

برچسب ها: جلیلی ، حکیم ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار