اعضای تیم استقلال در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی انجام دادند و یک پیروزی و یک شکست کسب کردند اما این در حالی است که قلعه نوعی قصد دارد تیم خود را برای فصل آینده با سیستم دفاعی 4 نفره راهی میادین کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که تصور می شود امیر قلعه نوعی قصد دارد در تیم استقلال حضور سه مدافع را امتحان کرده و شرایط را طوری دیگر تغییر دهد اما این اتفاق رخ نمی دهد و امیر قلعه نوعی قصد دارد با 4 مدافع فصل را آغاز کند.

وی در نظر دارد از امیر حسین صادقی و حنيف عمران زاده در دفاع پوششی استفاده کند و اما هنوز شرایط برای تیم استقلال در حال بررسی شرایط برای فصل جدید است تا بهترین نفرات را انتخاب کند و در خط دفاعی با مشکل زیادی روبه رو نشود.

از طرفی وی بر پست آندو تیموریان از ساموئل و فریدون زندی استفاده کرد اما سه بازی تدارکاتی با پیکان نتوانست با شرایط مناسبی روبرو شود و از عملکرد این دو بازیکن ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم استقلال بدلیل مصدومیت جزئی پژمان منتظری از این دو بازیکن در پست اختصاصی آندو تیموریان استفاده کرد تا زمانی که منتظری به آمادگی کامل برسد پس از آن در خصوص شرایط این پست تصمیم گیری کند اما این اتفاق رخ نداد زیرا زودتر از حد تصور امیر قلعه نوعی شرایط به نفع پژمان منتظری پیش رفت زیرا وی از عملکرد ساموئل و زندی ابراز نارضایتی نکرده است و به همین دلیل هافبک دفاعی استقلال در فصل جدید منتظری است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۱
تيم استقلال موفق باشه
آخرین اخبار