انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی روسیه وجود مانچینی در لیست کاندیدها باعث به وجود آمدن درگیری ها بین مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور شده است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری دیلی میل، مسئولان فدارسیون فوتبال روسیه به دنبال یافتن فردی مناسب برای جایگزینی دیک ادووکات سرمربی قبلی تیم ملی این کشور هستند.
جست وجو میان کاندیدها که نام روبرتو مانچینی در میان آنها می درخشد موجبات آنرا فراهم آورده است که هر کدام از این مسئولان برای آنکه موفق شوند گزینه ی مورد نظر خود را به سمت هدایت تیم ملی کشورشان انتخاب کنند با دیگران به کورس و جدال بپردازند.
همین موضوع سبب شده که آنها تصمیم بگیرند روز سه شنبه لیستی از کاندیدهای خود را به همراه نام حامیانشان در فدارسیون را در وب سایت رسمی فدارسیون فوتبال این کشور منتشر کنند با به تصمیم گیری شان کمک کند.
مالک باشگاه اسپارتک موسکو، علاقه ی شدیدی به گوآردیولا دارد و حتی پیشنهاد داده تا حقوق وی را پرداخت کند در حالی که دیگران مانچنی، سرمربی تیم ملی آلمان، لو، فابیو کاپلو و سزار پواندلی را گزینه های مناسب می بینند.
گفتنی است علت این تعویض آن است که دیک ادووکات نتوانست این تیم را حتی از مرحله ی رقابت های گروهی نیز پیروز بیرون بیاورد.
پیشنهاد به مانچنی اوضاع را برای او بسیار بهتر کرده است و به طور قطع تاثیری مثبت روی مذاکرات فعلی او با منچستر سیتی دارد./ق
برچسب ها: هرج و مرج ، فوتبال ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار