درگيري نيروهاي آل خليفه امروز نيز با معترضان در مناطق مختلف ادامه داشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم ، اهالي سلماباد در بحرين با آتش زدن لاستيک خودروها اقدام به بستن برخي از خيابان هاي اصلي اين منطقه کردند.
شماري از جوانان انقلابي اين منطقه با چيدن تعداد زيادي لاستيک در عرض خيابان ها و ريختن مواد آتش زا اقدام به بستن خيابان ها کردند که باعث اختلال در عبور و مرور خودروها شد.
آنها همچنين با کمين در مسير حرکت خودروهاي مزدوران آل خليفه اقدام به پرتاب بطري هاي آتش زا به سمت آنان کردند.
معترضان همچنين در نويدرات با نيروهاي رژيم آل خليفه درگير شدند.
در حالي که نيروهاي رژيم به صورت گروهي معترضان را تعقيب مي کردند، افراد معترض با پرتاب سنگ و بطريهاي آتش زا به سمت نيروهاي رژيم اقدام به مقابله با آنها کردند.
نيروهاي رژيم نيز اقدام به شليک گازهاي اشک آور و سمي به سمت معترضان کردند.
مزدوران آل خليفه جنايت ديگري را به جنايات خود عليه مردم بي گناه بحرين افزودند.
نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه در بحرين و حاميان آنها در چارچوب اقدامات امنيتي وحشيانه خود عليه مناطق و شهرها و روستاهاي اين کشور عصر روز يکشنبه مرتکب جنايتي هولناک در منطقه المعامير در جنوب منامه پايتخت اين کشور شدند که نزديک بود به کشته شدن دو کودک منجر شود.
نيروهاي امنيتي رژيم در چارچوب اين جنايت خودرويي را که اعضاي يک خانواده سوار بر آن بودند هدف شليک گاز اشک آور و گلوله هاي جنگي قرار دادند.
اهالي منطقه با تلاش فراوان دو کودک را با وجود ممانعت نيروهاي امنيتي نجات دادند و بقيه افراد را نيز از خودرو دور کردند.
جمعيت وفاق ملي اين جنايت هولناک را محکوم کرد و آنرا عمدي دانست و دستگاه هاي امنيتي رژيم را به پيروي از سياست قتل و ارعاب و ناديده گرفتن ساده ترين ارزش هاي انساني متهم کرد.
جمعيت الوفاق از جامعه بين المللي خواست جلوي اين گونه اقدامات وحشيانه را عليه مردم بحرين بگيرد.
شدت استفاده نيروهاي رژيم از گاز اشک آور و سمي عليه اين خودرو به حدي بود که خودرو اين خانواده بحريني در دود ناشي از آنها گم شده بود.
برچسب ها: آل خلیفه ، معترضان ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار