رییس كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع مستقر در استان مركزی و به ویژه اراك در امور اجتماعی منطقه مشاركت فعالتری داشته باشند.


رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراك  افزود: صنایع از امكانات شهری استان مركزی و شهرستان اراك استفاده می كنند بنابراین باید در امور اجتماعی به ویژه توسعه ورزش همگانی، حرفه ای و قهرمانی حضوری پررنگ تر داشته باشند.

وی گفت : مدیریت ارشد و مجمع نمایندگان استان مركزی برای حمایت واحدهای صنعتی از رشته های مختلف ورزشی باید فكری جدی و چاره اندیشی كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود : صنایع در بسیاری از موارد با حمایت نكردن از تیم های ورزشی به خصوص در لیگ های برتر مانع مطرح شدن نام استان مركزی در كشور شده اند.

وی افزود : ظرفیت ورزشی و زیر ساخت های لازم در استان مركزی و شهرستان اراك وجود دارد بنابراین باید با مدیریتی قوی، كار آمد، آینده نگر و منسجم برای جوانان انگیزه های لازم را ایجاد كرد.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت : به علت نبود تیم های استان مركزی در لیگ های برتر بسیاری از ورزشكاران مطرح و شایسته این استان در سایر استان ها بازی می كنند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.