مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری سومین المپیاد قرآنی بخش خواهران کانون‌های مساجد استان قم در ماه رمضان خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سیده معصومه طباطبایی از برگزاری سومین المپیاد قرآنی خبر داد و افزود: این المپیاد در نیمه دوم ماه رمضان به منظور ارائه فعالیت‌های قرآنی در بخش خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می‌شود.
مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با بیان اینکه سومین المپیاد قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دو مرحله برگزار می‌شود گفت: مرحله نخست این المپیاد در سطح کانون‌های فرهنگی و مساجد استان قم برگزار می‌شود که منتخبان این بخش در مرحله نهایی در سطح دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
طباطبایی با اشاره به رشته‌های سومین المپیاد قرآنی گفت: حفظ یک جزء، پنج جز، 10 جزء، 15 جزء، حفظ کل، قرائت و تجوید از جمله رشته‌های سومین المپیاد قرآنی است.
وی خاطر نشان کرد: شبی با قرآن در قالب تلاوت قرآن حافظان و قاریان خانم دارای رتبه کشوری از جمله برنامه‌های سال گذشته این المپیاد بود که امیدواریم امسال هم بتوانیم این برنامه را برگزار کنیم./ع
برچسب ها: قم ، المپیاد قرآنی ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.