معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از دانش آموزان دوره متوسط برای همکاری با معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش دعوت شده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمدرضا قاسمي نيا با اعلام این خبر هدف از ظرفیت های موجود استان برای ریشه کنی بیسوادی را ارتقای سطح سواد دانست و تصریح کرد: با ورود دانش آموزان دوره متوسطه به میدان آموزش و برگزاری کلاس های توجیهی در این راستا می توان در ریشه کنی بیسوادی و یا تعمیق و تحکیم آن گام های مؤثر و مطمئن تری را جهت رشد و توسعه استان داشت.

معاون سوادآموزی استان قم با اشاره به اینکه افراد با سواد 10 تا 49 سال در اولویت این طرح هستند اظهار داشت: کتاب و لوازم التحریر به صورت رایگان در اختیار مجموعه هدف قرار خواهد گرفت و پس از گذران دوره نیز آزمونی توسط کارشناسان سواد آموزی استان از سوادآموزان به عمل خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی افراد مشمول می توانند با مراجعه به مدرس و تمامی پایگاه های اوقات فراغت شهر و روستا ثبت نام نمایند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان اظهار داشت: به ازای قبولی هر نفر سوادآموز در سطح آموزش فرد به فرد مبلغ 320 هزار تومان جهت تشویق به آموزش دهنده داده خواهد شد./ف
برچسب ها: بیسواد ، قاسمی نیا ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار