با پایان یافتن رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتسال در منطقه کونکاکاف، 24 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی فوتسال در سال 2012 تایلند مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتسال در منطقه آمریکای شمالی و مرکزی کونکاکاف عصر دیروز یکشنبه 18 تیر در گواتمالا پایان پذیرفت و تیم های گواتمالا، مکزیک، کاستاریکا و پاناما به جمع 21 تیم راه یافته به جام جهانی فوتسال سال 2012 تایلند اضافه شدند.

شایان ذکر است که از قاره آسیا ایران، استرالیا، ژاپن، کویت به همراه تایلند میزبان از قاره اروپا جمهوری چک، ایتالیا، پرتغال، روسیه، اسپانیا، صربستان و اوکراین از قاره آفریقا مصر، لیبی و مراکش از قاره آمریکای جنوبی آرژانتین، برزیل، کلمبیا و پاراگوئه و از قاره اقیانوسیه جزایر سلیمان و از قاره آمریکا شمالی و مرکزی تیم های گواتمالا، مکزیک، کاستاریکا و پاناما 24 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی فوتسال 2012 تایلند می باشند.

گفتنی است، جام جهانی فوتسال تایلند برای اولین بار با 24 تیم برگزار می شود در پنج دوره گذشته با 16 تیم و در دوره گذشته نیز با 20 تیم برگزار شد 24 تیم حاضر در مسابقات جام جهانی فوتسال 2012 بازی های خود را از 11 تا 28 آبان امسال در شهر بانکوک آغاز خواهند کرد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار