فرماندار آق قلا خواستار ممنوعیت صدور مجوز برای مرغداری ها در حریم این شهرشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ فرماندار شهرستان آق قلا طی نامه رسمی به مدیركل محیط زیست استان گلستان ،صادر نشدن مجوز احداث واحدهای مرغداری و صنایع وابسته به آن در حریم شهر آق قلا را خواستار شد.

'حاجی گلدی كر' در این نامه با بیان این که در سال های گذشته، مرغداری ها و صنایع وابسته آن در محل باد خور شهر آق قلا و در نزدیكی اماكن مسكونی ، به تعداد بسیار احداث شده است كه پیآمد آن انتشار بوهای مشمئز كننده در سطح شهر و روستاهای اطراف است گفت : متاسفانه دستگاه های مرتبط و ذیصلاح نیز بدون توجه به اعتراضات مردمی ، نسبت به صدور مجوز به واحدهای دام و طیور اقدام نموده اند .

وی پیشنهاد كرد در اولین گام برای جلوگیری از بروز تنش های اجتماعی ، واحدهای دام و طیور محدوده شهرستان نسبت به هرنوع فنآوری و تكنولوژی كه از انتشار بو های مشمئز كننده جلوگیری نماید، تجهیز شوند

وی در ادامه افزود : درمرحله بعدی نیز از صدور هرگونه مجوز برای واحدهای دامی و طیور در طرف بادخور و اطراف شهر آق قلا جلوگیری شود.

وی افزوده است: در مكان یابی محل استقرار واحدهای فوق الذكر ، كارشناسی شده و با جلب موافقت فرمانداری اقدام شود تا از هرگونه تنش اجتماعی در آینده جلوگیری گردد.

آق قلا در شمال استان گلستان واقع می باشد. /س

برچسب ها: آق قلا ، مرغ ، مرغداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.