مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر کشور پرداخت مابه تفاوت سود قطعی و علی الحساب سپرده گذاران در سال گذشته و 4 سال قبل از آن بالغ بر 200 میلیارد تومان به حساب مشتریان را موید تاکید این موسسه بر بانکداری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، صفر لک در نخستین همایش شرکای ماندگار در جمع خبرنگاران، اجرای بانکداری بدون ربا و بانکداری اسلامی را از اولویتهای این موسسه برشمرد و یادآور شد: جهت تحقق این اولویت شورای فقهی در موسسه تشکیل شده است و کلیه ی قراردادها براساس الزامات بانک مرکزی تطبیق داده می شود.

صفر لک ادامه داد: بالغ بر 99 درصد قراردادهای تنظیم شده در موسسه با الزامات بانک مرکزی و قواعد شرعی انطباق دارد و کارکنان 800 شعبه آموزشهای لازم متناسب با الزامات شرعی و قانونی بانکداری بدون ربا را آموزش دیده اند.

وی با اشاره به اخذ مجوز تبدیل موسسه به بانک مهر اقتصاد از سوی شورای بانک مرکزی کشور گفت: این تبدیل باید با طی سلسه اقداماتی صورت گیرد و هم اکنون مراحل اداری و تشریفات لازم را طی می کند.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر کشور با اشاره به وجود شرایط و ظرفیت لازم برای فعالیت موسسه در قالب بانک مهر اقتصاد گفت: موسسه بعد از پذیره نویسی و متناسب با سهامداران برنامه ی راهبردی خود را اعلام خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر کشور پرداخت تسهیلات به کارآفرینان را اولویت پرداخت تسهیلات در موسسه مهر عنوان کرد و افزود: پروژه هایی که بتواند منافع سرمایه گذار و مشتریان را تامین کند، از اولویت در پرداخت برخوردارند.

وی با اشاره به سیاست موسسه که منابع جذب شده در هر استان، اولویت مصرف در همان استان را دارد گفت: موسسه مالی و اعتباری مهر در سال گذشته موفق به ارائه ی 800 هزار تسهیلات به متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه از نظر موسسه مالی و اعتباری مهر مشتریان بعنوان شریک موسسه در کلیه ی فرایندهای تولید و توزیع مشارکت دارند گفت: موسسه با راه اندازی باشگاههای مشتریان در جهت ساماندهی ارتباط با مشتریان و در جهت کسب رضایتمندی مشتریان گام بر می دارد و برگزاری اولین همایش مشتریان تحت عنوان شرکای ماندگار در آذربایجانشرقی به این منظور برپا شده است.

صفرلک یادآور شد: موسسه در اصل راهبردی و منشور راهبردی و هدایتی خود برقراری تعامل با مشتریان را بعنوان یکی از استراتژیهای عملیاتی خود در نظر گرفته است و در تلاش است تا با ساماندهی امور در قبال این تعامل، نظر مشتریان در جهت خرید از سبد موسسه تامین شود.

وی ارتباط با رسانه را یکی دیگر اولویتهای موسسه مالی و اعتباری مهر عنوان کرد و یادآور شد: این موسسه در جهت استقرار شبکه ی خبری موفق عمل کرده است.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر با اشاره به تاریخچه ی آغاز بکار این موسسه گفت: موسسه مالی و اعتباری مهر در سال 72 و بمنظور نقش آفرینی در اقتصاد کشور آغاز بکار کرد و هم اکنون قریب به 800 شعبه در سراسر کشور دارد.

وی با اشاره به 20 هزار میلیارد تومان منابع موسسه که از طرف همه ی مشتریان سرمایه گذاری شده است گفت: سیاست مدیران ارشد موسسه بر پایه ی ارائه ی تسهیلات و نقش آفرینی در اقتصاد با حمایت از تولید ملی استوار است.

گفتنی است در این مراسم از 500 نفر از سپرده گذاران موسسه مالی و مهر تجلیل شد./س


 
برچسب ها: سود ، علی الحساب ، سپرده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.