معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 4 از اتمام عمليات بازپيرايي و زيباسازي پل هاي سواره رو خبر داد و گفت: پل هاي سواره رو با استفاده از طرح هاي ماندگار بهسازي شدند.

حميد ناصحي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه استفاده از مواد پوشاننده و رنگ آميزي ديوارها از مقاومت و ماندگاري کافي برخوردار نيستند و پس از مدتي دچار پوسيدگي و رنگ پريدگي مي گردند، افزود: در راستاي بهسازي و زيباسازي سطوح شهري و کاهش هزينه ها، اداره زيبا سازي منطقه اقدام به اجراي طرح هاي ماندگار بر روي ستون هاي پل بني هاشم و روگذر بزرگراه رسالت کرد.
معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه 4 ادامه داد: جايگزيني مواد پليمري با مقاومت بالا در برابر شرايط جوي، گزينه مناسبي جهت بهسازي نماها به شمار مي رود، همچنين تنوع رنگ و طرح، زيبايي و طول عمر بالا از ديگر مزاياي استفاده از مواد پليمري مي باشد.
ذبيح الله حسيني رئيس اداره زيباسازي منطقه 4 تصريح کرد: در ادامه اجراي اين طرح، پل هاي سواره رو بزرگراه شهيد زين الدين بر روي خيابان هنگام، شهيد زين الدين بر روي بلوار پروين، خيابان سراج، حاج محمد متوسليان در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.
مهدي ناظريه رئيس اداره ساماندهي منطقه 4 با اشاره به ساماندهي تابلوهاي اصناف سطح منطقه اظهار داشت: به منظور رفع اغتشاشات بصري و احترام به حقوق شهروندي، کسبه و اصناف، تابلوهاي جديدي در قالب طرح يکپارچه تهيه شده و جايگزين تابلوهاي مندرس و ناهماهنگ اصناف شد.
ناظريه خاطرنشان کرد: اين طرح در محله خاک سفيد بصورت پايلوت اجرا شده و به زودي در سطح منطقه اجرايي خواهد شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار