مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي با تاکید براینکه حضرت مهدی(عج) مانند یک سد است که سرمایه های انسانی را در مسیر درست به سامان می رساند، اظهارکرد: شاید 80درصد فیلم هایی که در هالیوود ساخته می شود مبتنی براندیشه های فیلسوفان غرب، مضمونشان این است که آخرالزمان را تاریک جلوه دهند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام محمود مرويان حسيني درمراسم فانوس انتظار با اشاره به اینکه آموزه های منتظران در دعای جامعه کبیره متجلی است، افزود: شناخت حضرت اهمیت بالایی دارد که در این راه ، کمترموفق بودیم.

وی باتاکید براینکه دین چند ستون دارد و یکی از این ستون ها ولایت است و کسی که امام خود را نشناخته باشد مانند انسان جاهل است، تصریح کرد: گام بعدی که باید به آن توجه داشت باور داشتن امام یا امام باوری است.

وی با بیان اینکه ارادتمندان به حضرت باید زمینه ظهور رافراهم سازند، اظهار داشت: حضرت هم از بعضی رفتارهای ما ناراحت می شوند که می توان به شنیدنی ها و دیدینی های حرام و رزق های مشکوک و حرام در زندگی ها اشاره کرد.

مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي ادامه داد: در این راه ترک حرام و گناهان و انجام واجبات امری ضروری است تا امام زمان (عج) از ما راضی باشند.

مرويان حسيني بااشاره به اینکه عشق و محبت حضرت به تنهایی ناقص است و این گام ها باید همه طی شوند ، بیان کرد: گام دیگری که برای فراهم سازی زمینه ظهور باید به آن توجه کرد دشمنی با دشمنان الهی است.

وی تصریح کرد: امیدی دردل همه انسانها هست که روزی تمام غم ها به پایان می رسد ودر نگاه ما ، آن حضرت هر روز ممکن است ظهور کنند.

وی افزود: درروایات آمده است که آن حضرت با عصای موسی، انگشتری سلیمان در دست ،عمامه پیامبراکرم (ص) ، ردای ابراهیم بر تن و با ذوالفقار علی(ع) در کف خواهد آمد.

مدير کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) باید گام هایی برداشت که یکی ازآنها خدمت به دیگران و گره گشایی از مشکلات آنهااست./س 

برچسب ها: هالیوود ، آخرالزمان ، ظهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.