روز گذشته بزرگترین واحد تولید UFC و فرمالين كشور در مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مديرعامل شركت توليدي و صنعتي سامد ، در مراسم بهره برداري از فاز چهارم اين طرح كه با سرمايه گذاري بخش خصوصي اجرا شده است سرمايه گذاري ثابت براي اجراي اين طرح را 88 ميليارد و 400 ميليون ريال اعلام كرد

محمودی افزود: اين واحد صنعتي براي 48 نفر به طور مستقيم و براي پنج هزار نفر به صورت غيرمستقيم اشتغال زايي مي كند.

وي با اشاره به اجراي فاز چهارم اين پروژه در مدت يك سال خاطر نشان كرد: فاز پنجم آن نیز تا نيمه اول سال آينده افتتاح خواهد شد.

محمودی ادامه داد: از ميزان 150 هزار تن توليد سالانه اين مجتمع، حدود 35 درصد به كشورهاي آسياي ميانه، افغانستان و تركمنستان صادر خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: افتتاح هر واحد جديد صنعتي و يا توسعه واحدهاي موجود به معناي به دست آوردن توفيقي بزرگ در ميدان نبرد اقتصادي با دشمنان است.

محمود صلاحی از كارآفرينان به عنوان سرداران اين جنگ ياد كرد و افزود: كارخانه ها سنگرهاي اين نبرد، كارگران شريف ايراني در حكم سربازان و رسانه ها، بانك ها، دستگاه هاي اجرايي و استانداري به مثابه واحدهاي پشتيباني هستند.

استاندار خراسان رضوي تصريح كرد: در شرايط تحريم، خريد كالاهاي خارجي كه داراي مشابه داخلي هستند به معنای تهيه فشنگ براي دشمنان محسوب مي شود.

صلاحي ائمه اطهار(ع) را برترين الگوهاي كارآفريني اسلام لقب داد و اظهار کرد: شان حضور مسوولان خدمت به قشرهای مختلف مردم از جمله صنعت گران است و كساني كه صرف داشتن پست و مقام را ارزش مي دانند سخت در اشتباه هستند./س 

برچسب ها: کارخانه ، فرمالین ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.