عضو هیات رییسه مجلس درباره گرانی های اخیر و ادعای وزیر صنعت و معدن درخصوص مهار جهش قیمت ها گفت: متاسفانه دولت تا به امروز درکنترل قیمت ها موفق نبوده و این حرف های بدون پشتوانه کار را بدتر می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  ، حسین سبحانی نیا اظهار کرد: دربرخورد با گرانی ها باید برخورد جدی تری صورت بگیرد و دستگاه های متولی از جمله وزارت صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی فعال تر عمل کنند و حرف هایشان یکی شود تا عده ای فرصت طلب ازاختلافات سودجویی نکنند.

نماینده مردم نیشابور درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شاید درمقطعی درمبارزه با گرانی ها درکوتاه مدت اقدام شده است اما جلوی روند صعودی گرفته نشده و ثبات قیمت ایجاد نشده است.

وی افزود: توفیق مورد انتظار برای مقابله با گرانی ها از سوی دولت حاصل نشده و دولت دراین راستا موفق نبوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درادامه اظهار داشت: درحال حاضر گرانی با گران فروشی همراه شده است و اگر توجیه دولت برای گرانی ها موضوع تحریم است پس چرا با گران فروشی مبارزه نمی کند.

سبحانی نیا گفت: طرح هدفمندسازی یارانه ها طرح اصولی است که اجرای آن نظارت و کنترل می خواهد که به نظر می رسد دولت دراینجا به وظیفه اش خوب عمل نکرده است.

نماینده مردم نیشابور درمجلس سیاست های ضد و نقیض دولت را موجب سوء استفاده سودجویان دانست.

گفتنی است چندی پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت ادعا کرد: دولت با وجود بسیاری از مشکلات توانست قیمت های سرکش برخی کالاها را مهار کند.

غضنفری در مورد افزایش قیمت برخی کالاها، گفته بود: هر چند دولت با محدودیت ها و موانعی دست به گریبان است اما برنامه ها و طرحهایی برای کنترل و ثبات قیمتها در سطح بازار وجود دارد که برخی از آنها اجرایی شده و برای آرامش در بازار این برنامه ها تداوم می یابد. /س

برچسب ها: صنعت ، سبحانی نیا ، گرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.