رئيس بركنار شده هيئت تنيس روي ميز شيراز گفت: مرا در تنگنا قرار دادند كه استعفا بدهم اما قبول نكردم! حالا بدون اينكه حكم بركناري‌ام را به من ابلاغ كنند نفر جديد معرفي شده است.

پيمان ابوالحسني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد:  در طي مكاتباتي كه بين فدراسيون تنيس روي ميز و اداره كل فارس صورت گرفت فدراسيون به اين اداره دستور داد كه من را بركنار و نفر جديد را هر چه زودتر معرفي كنند.اما اداره كل فارس از اين كار سرباز زد اما با توجه به فشاري كه از سوي وزارت ورزش و جوانان به آنها وارد آمد در نهايت پذيرفتند كه من را كنار بگذارند و مهدي ترابي را به عنوان جايگزين من معرفي كنند.

وي تصريح كرد: تنها گله‌اي كه از فدراسيون دارم اين است كه چر ا حكم بركناري‌ام را ابلاغ نكردند اگر جرمي مرتكب شده بودم به من مي‌گفتند، اينگونه به نظر من بي‌احترامي شد و انگيزه تعامل با افرادي كه براي پينگ پنگ به صورت رايگان كار مي‌كنند از بين مي‌رود.

ابوالحسني اظهار داشت: من از آبان ماه 87 به حكم رياست هيئت تنيس روي ميز فارس درآمدم و آبان ماه امسال قرار بود دور جديد انتخابات برگزار شود و هر چند خودم قصد شركت مجدد نداشتم اما آنها پيش دستي كرده و كنارم گذاشتند و مي‌توانم بگويم به  دليل انتقادات صريح من از رئيس فدراسيون تنيس روي ميز در مجمع عمومي كه ارديبهشت امسال برگزار شد اين برخورد با من شده است.

وي به تعدادي از افتخارات هيئت فارس اشاره كرد و گفت:‌ هر دو سال 89 و 90 دومين هيئت برتر تنيس روي ميز بوديم و در طول 2 سال در 6 رده سني  روي سكو رفتيم تنها ارگان ورزشي هستيم كه گواهينامه ايزو 9001 داريم به هر حال من از اين بركناري خوشحالم چون نمي‌توانستم با اين وضع به كارم ادامه دهم خرسندم كه كسي كه بعد  از من مي‌آيد نيز جزو خانواده پينگ پنگ است و صلاحيت اين پست را دارد./مح

برچسب ها: توپ ، تور ، برکناری ، رئیس ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار