رییس مرکز گل و گیاه شهرداری منطقه 3 گفت: شهرداری این منطقه اقدام به افتتاح گیاهان دارویی در بوستان بهشت مادران که امروز 18 تیر ماه برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، الهام زندی پور گفت: این گلخانه به منظور کاشت و نگهداری گیاهان دارویی و آموزش این موارد به شهروندان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 9 مرکز آموزش گل و گیاه در این منطقه راه اندازی شده است افزود: مراکز آموزش گل و گیاه این منطقه واقع در بوستان بزرگ ملت، بهشت مادران، آرارات، بوستان داور در اختیاریه جنوبی، سرای محله قبا، برای محله قلهک و سرای محله دروس و مرکز ناحیه 3 واقع در خیابان شهید دستگردی، خیابان گوی آبادی، پارک صبا در خیابان آفریقا راه اندازی شده است و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

زندی پور گفت: این مرکز در زمینه پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزی و صیفی جات، قارچ خوراکی، تراریوم و گیاهان دارویی اقدام به سرپایی دوره های آموزشی رایگان کرده است.

شهروندان علاقمند جهت شرکت در دوره های آموزشی و مشاوره رایگان تحت عنوان آشنایی با گیاهان آپارتمانی و روش تکثیر و نگهداری آنها، سبزیکاری در گلدان و مزرعه، آشنایی با حشرات مختلف و چرخه زندگی آنها، کاشت بذر و نشاء در مزرعه خانواده، آشنایی با درختان میوه می توانند به یکی از مراکز آموزش گل و گیاه منطقه مراجعه کنند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هایده
۱۵:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
دوست عزیز : برنامه خیلی جالب و مفیدی است ماه تیر باغچه منرل رو سبزیجات کاشتم وبقدری لذت بردم ، یاد شما کردم ودر این سایت شمارا یافتم .من رو از برنامه ها وزمان آموزش مطلع فرمائید. یادی از گذشته
آخرین اخبار