به منظور حمایت از بخش کشاورزی استان ، تفاهم نامه همکاری بین بانك ملی گلستان و صندوق حمایت از كشاورزی گلستان امضا شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ در نشست مشترك مدیران سازمان جهاد كشاورزی گلستان و مدیران اداره امور شعب بانك ملی استان، تفاهم نامه همكاری بین بانك ملی و صندوق حمایت از توسعه كشاورزی به امضا رسید.

مدیران سازمان جهاد كشاورزی گلستان با حضور در اداره امور شعب بانك ملی استان، ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران این اداره امور، درباره همكاری دو جانبه و حمایت از بخش كشاورزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

'رحمان تقوی' رئیس اداره امور شعب با بیان این كه این اداره توانسته است بخش عمده ای از تسهیلات بخش كشاورزی استان را پرداخت كند، از كشاورزی به عنوان محور توسعه در منطقه و زیربنای پیشرفت اقتصادی در كشور نام برد و آمادگی بانك ملی ایران را برای حمایت از كشاورزان اعلام كرد.

'سیدنصیر سیدمحمدی' رئیس سازمان جهاد كشاورزی گلستان نیز ضمن تقدیر از حمایت های اداره امور شعب استان در تولید تعداد زیادی از محصولات كشاورزی، استان گلستان را به عنوان یكی از قطب های اصلی كشاورزی كشور در تامین منابع غذایی سالم عنوان كرد.

وی اظهار داشت: صنایع تبدیلی مرتبط با بخش كشاورزی به عنوان یكی از عوامل توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند تقویت می باشد و این استان توانسته است رتبه های برتر كشور را در تولید محصولات كشاورزی از آن خود كند.

در پایان این نشست تفاهم نامه همكاری بین بانك ملی ایران و صندوق حمایت از توسعه كشاورزی امضا شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.