مربي تيم ملي كاراته بانوان گفت: پس از قهرماني در مسابقات ليگ جهاني اندونزي توقعات ايز تيم ملي كاراته بانوان بالا رفته و ما تلاش كرديم تا بچه ها به بهترين نحو پاسخگوي اين توقعات باشند.


 فريبا بداغي در خصوص آمادگي تيم ملي كاراته بانوان براي حضور در مسابقات آسيايي ازبكستان  به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:  پس از بازگشت از رقابت هاي  ليگ جهاني  اندونزي يك استراحت كوتاه مدت به بچه ها داديم و پس از آ‌ن اردوها را از سر گرفتيم و طي آن از فشار تمرينات ملي پوشان كم كرده  و روي تكنيك ها وتاكتيك ها تمركز كرديم.
 نقاط ضعف بچه ها را در مسابقات اندونزي بررسي كرديم و با آنها نقطه ضعفهايشان كار كرديم تا روند پيروزي  بچه ها را بهبود ببخشيم.
 وي افزود: پيروزي دور از ذهن بچه ها در مسابقات ليگ جهاني سطح توقعات را از آنها بالا برد و همگي توقع دارند كه بانوان ملي پوش در مسابقات آسيا اين پيروزي  را تكرار كنند،  من و ديگر همكارانم تمام تلاش خود را بكار بستيم تا بچه ها را از لحاظ تكنيكي و تاكتيكي با توجه  به ديده هايمان در مسابقات اندونزي ، ارتقاء دهيم واشكالات بچه ها را منجر به شكست آنها در برابر برخي از حريفان شده بود را برطرف كرديم.
 از همه اين اينها گذشته همه چيز بستگي به شرايط مسابقات و جو حاكم در آنجا دارد ما از لحاظ فني با بچه ها كار كرده ايم و دراين هفته پاياني اردوها به وضعيت روحي بچه ها مي پردازيم،  بداغي همچنين ضمن اشاره به حريفان اصلي شان دراين مسابقات گفت:  مهم ترين و اصلي ترين حريفان ما دراين مسابقات دو كشور ژاپن و  چين هستند و با توجه به فيلمهاي مسابقات آنها و عملكردشان در اندونزي، روي تاكتيهاي بچه ها بايد در برابر آنها كار كنند،  تمرين كرده ايم بنابر اين انگيزه بچه ها بيشتر از پيش شده.
 وي ضمن صحبت هايش به آسيب ديدگي يكي از ملي پوشان اشاره كرد و گفت: در حين مسابقات اندونزي يگانه  چالاكي،  دچار آسيب ديدگي از ناحيه دست شده از هنگامي كه به ايران بازگشته ايم با تمرينات فيزيوتراپي سعي در بهبود وي داشته ايم و  حالا بايد ديد تا هنگام اعزام وضعيت سلامتي وي در چه وضعي است و سپس تصميم بگيرم./ق

 

برچسب ها: اندونزی ، بانوان ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.