متهم (م.ش) يا همان عضو هيئت مديره چهل شركت بزرگ گفت: من همسر دوم ندارم، اين شايعات چه مفهومي دارد؟

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، متهم (م.ش) در دفاع از اتهامات وارد شده به خود گفت: از يك طرف هيچ گاه همسر دومي نداشته ام و اگر همسر اولم با اين شايعات مواجه شود زندگي ام نابود خواهد شد.
اين متهم ادامه داد: اوراق مشاركت بانك ملي به مبلغ 40 ميليون در چه جايي كشف شده است؟ اگر واقعا اين ادعا صحت دارد حضور پيدا كنند و از صحبت خود دفاع كنند.

وي با اشاره به اينكه كارمند دولت نبوده است گفت: بنده از سي سالگي و از زمان دانشجويي خود كار مي كردم و اين كه به بنده اتهام مي زنند عضو هيئت مديره 40 شركت بزرگ بوده ام كذب محض است بلكه 40 شركت زير مجموعه صندوق بازنشستگي فولاد ايران بوده است.

متهم(م.ش) ادامه داد: سهام گيري شركت را خودم دارم و بنده در كنار كارهايي كه براي ديگران انجام مي دادم خودم هم شركت داشتم.

وي با تاكيد بر اينكه مي گويند شركت بازرسي در زمينه آسانسور متعلق به من است واقعيت ندارد تصريح كرد: تمامي اين دارايي ها از گذشته براي من بوده و اگر چنانچه (ط.ن) اين اتهامات را به من نسبت مي دهد به اين دليل است كه مي داند بنده همگي اين اموال را داشتم و قطعا فقط يك جو سازي عليه بنده است.

اين متهم با اشاره به اينكه هيئت مديره بودن 40 شركت قطعا بايد سطر روزنامه رسمي شود بيان كرد: اگر واقعا بنده هيئت مديره 40 شركت بزرگ بودم پس چرا در هيچ روزنامه رسمي عنوان نشده و بنده با گروه آريا هيچ گونه ارتباطي نداشتم.

وي ادامه داد: بنده هيچ گاه درباره تجارت شركت خدمات فولاد ايران با گروه ملي را رد نكرده ام و اين مباحثي نبوده كه براساس آن بتوان نتيجه گرفت كه پيش فاكتورهاي ال سي را به بنده داده اند.

متهم (م.ش) با اشاره به اينكه فعاليت در كار اقتصادي قطعا جز جرايم نيست اظهار داشت: بنده هيچ گاه نگفتم كه با گروه ملي هيچ گونه فعاليتي را انجام ندادم و مه آفريد خسروي به كسي كه هيچ گونه شناختي نداشت هيچ مبلغي را پرداخت نمي كرد مگر اينكه حداقل يك بار آن فرد را ديده باشد.

متهم (م.ش) با اشاره به همكاري خود با متهم (خ.الف) گفت: شخص (خ.الف) رئيس ايميدرو بوده و اين شركت هم متعلق به بنده و وي نيست و مربوط به صندوق است و چون با (خ.الف) آشنايت دارم به معناي شراكتم با وي نيست و اين شركت در ماه هفتم ثبت و در همان ماه نيز وي دستگير شد.

 اين متهم با اشاره به اينكه مي گويند بنده در دفاعياتم بيان كردم از متهم (ط.ن) مي ترسيدم بايد بگويم كه وي بسيار قسم هاي دروغ مي خورد و به بنده بارها گفته بود كه فكر نكنم اگر دستگير شوم بنده مي توانم آزادانه بچرخم.

وي با اشاره به اينكه متهم (ح.ن) تنها پسرش را در سن 16 سالگي به انگلستان براي اقامت فرستاد تصريح كرد: آيا به نظر شما به بنده مي خورد پولدار باشم كه پسرم در دانشگاه دولتي مشغول به تحصيل است يا پسر ايشان كه در سن كم به خارج رفته است.

متهم (م.ش) در ادامه دفاعيات خود با اعتراض (ط.ن) مواجه شد و وي به (م.ش) گفت چرا مسئولين دولتي را به عنوان مشاور خود گرفتيد و حقوق هاي بسياي را به آنها داده ايد؟./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار