معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي شركت شهركهاي صنعتي فارس گفت : با راه اندازي شهرك صنعتي انرژي بر جنوب در لامرد فارس زيرساخت مناسبي براي استقرار صنايع نفت و گاز و پتروشيمي فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مهران خاكساري افزود : ايجاد شهرك صنعتي صنايع انرژي بر لامرد با توجه به همجواري لامرد با منطقه پارس جنوبي و عسلويه در دستور كار قرار گرفت و هم اكنون اين شهرك صنعتي آماده واگذاري زمين به متقاضيان است.

به گفته وي ، این شهرك صنعتي یكي از وسيع ترين شهركهاي صنعتي استان و كشور محسوب مي شود كه از آينده مناسبي براي استقرار و فعاليت صنايع نفت و گاز و پتروشيمي برخوردار است .

خاكساري افزود : شهرك صنايع انرژي بر لامرد و ظرفيت استقرار 400 واحد صنعتي با اشتغال زايي 20000 نفر را خواهد داشت .

وی با بيان اينكه تاكنون براي اجراي طرحهاي عمراني و زيرساختي در اين شهرك صنعتي 34 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات عمراني شركت شهركهاي صنعتي فارس هزينه شده است گفت : براي تكميل و توسعه زيرساختها نيز اعتباراتي طي امسال و سالهاي بعد هزينه خواهد شد.

معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي شركت شهركهاي صنعتي افزود : از سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در شهرك صنعتي انرژي بر لامرد حمايت و مشوقهاي سرمايه گذاري براي سرمايه گذاران درنظر گرفته شده است.

خاكساري گفت: تخفيف در واگذاري زمين، واگذاري بصورت نقد و اقساط  از مزایایی است که به سرمايه گذاران اعطاء خواهد شد./س
برچسب ها: پتروشیمی ، زیرساخت ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.