انجمن سينماي جوانان ايران در رسالتش موفق بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمشيد مشايخي بازيگر باسابقه سينما و تلويرين ايران در گفت وگو با خبرنگار جشنواره اي منطقه اي دنا در مورد اهميت دادن به جوانها در حوزه فيلم سازي گفت : هميشه از كار كردن با كارگردان ها وبازيگران جوان لذت برده ام و از اين همكاري ها استقبال كرده ام . كار كردن با جوان ها درمن ايجاد انگيزه مي كند تا با انرژي كار كنم .
 
مشايخي در ادامه افزود: وظيفه انجمن سينماي جوانان به عنوان متولي اصلي جوانان در حوزه فيلم سازي كار دشوار و سختي است و با توجه به موفق برگزار شدن اغلب جشنواره هاي منطقه اي به نظر مي رسد انجمن سينماي جوانان ايران در رسالتش موفق بوده است .
 
بازيگر كمال الملك با مهم برشمردن جايگاه آموزش در هر رده سني براي جوان ها عنوان كرد : هيچ كسي در سينما ني تواند منكر اهميت آموزش بشود و چه بهتر اين آموزش ها در سنين جواني و موقعي كه فيلم سازان جوان است انجام بشود تا در ادامه راه با استفاد ه از آن بتواند در فيلم سازي با كمترين ميزان آزمون و خطا به موفقعيت برسد .
بازيگرخانه عنكبوت با مهم برشمردن دانش  فيلم سازي در كنار تجهيزات روز فني عنوان كرد : اين دو عنصر عامل موفقيت كاري يك فيلم ساز هستند و وسائل با كيفيت مي توانند انديشه فيلم ساز را به بهترين شكل به فعليت در بياورند.
 
48مين  جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام دنا از 19 تا 22 تير ماه 1391 با حضور استانهاي البرز، تهران، قم، سمنان،مازندران،قزوين، فارس، كهگيلويه وبويراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختياري، اصفهان و يزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه وبويراحمد  و انجمن سينماي جوانان ايران در ياسوج  برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار