نمایشگاه آثار علی لرستانی و رضوان بنی عامریان با عنوان " عبور " از 17 تیر در گالری شماره یك خانه عكاسان ایران افتتاح شد.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری علی لرستانی  یكی از هنرمندان نمایشگاه در خصوص انگیزه و هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه گفت : تلاش داشتم با نگاه كاربردی به كنتراست شدید در آثارم به مسئله هویت و درگیری انسان امروز با آن بپردازم.
وی تصریح كرد : ذات همه ما انسان ها یكی است و سایر القاب فقط برچسب های موقتی هستند، ذات خداوند در همه ما موجود است، و این دیدگاه خود را با عكس هایم به نمایش گذاشته ام.
در ادامه رضوان بنی عامریان در مورد پرداختن فرم در آثارش افزود :فرم مهم ترین خصیصه و نشانه آثار من است، و من به حضور عنصر انسانی در آثار توجه خاصی ندارم و انسان را تنها به عنوان فرمی از طبیعت ثبت می كنم.
وی ادامه داد : به همین منظور با تاكید بر روی خطوط، بدون عمق میدان و عكس هایی مسطح و فلت و عدم فوكوس روی عنصر انسانی سعی در به تصویر كشیدن انسان محاط شده در تكنولوژی را داشتم.
در پایان این هنرمندان با اشاره به این  كه حوزه هنری فضای مناسبی برای ارائه و نمایش آثار هنرمندان جوان است، بر نقش حوزه هنری به عنوان مكانی برای دیدار اندیشه ها و دیدگاه ها و تاثیر گذاری آن بر جریان هنری كشور تاكید داشتند./م
برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.