زاهدان / رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور؛

تجهیز مدارس استثنایی كشور تا پایان امسال به سیستم هوشمند

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور گفت: تا پایان امسال طرح هوشمندسازی در یك هزار مدرسه استثنایی مستقل كشور با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به مرحله اجرا درمی آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان نامدار عبداللهیان در نشست مدیران مجتمع آموزشی شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان هدف از اجرای طرح هوشمندسازی مدارس استثنایی كشور را ارتقای كیفیت آموزشی و شناسایی استعدادها و توانمندی های دانش آموزان عنوان كرد.

وی گفت: تاكنون به صورت پراكنده در 20 درصد مدارس استثنایی مستقل كشور، زیرساخت های اصلی مربوط به طرح هوشمندسازی مدارس ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در طرح هوشمندسازی مدارس استثنایی چند دستگاه رایانه، پروژكتور و مانیتور یا پرده هوشمند در هر كلاس قرار می گیرد تا دانش آموزان در این شرایط بتوانند از محتوای الكترونیكی دروس و فناوری ایجاد شده، بهره كافی را داشته باشند.

وی اظهار امیدواری كرد كه با اجرای طرح هوشمندسازی مدارس استثنایی كشور دانش آموزان دارای شرایط خاص همگام با دانش آموزان عادی مراحل پیشرفت را طی كنند و به افراد مفیدی در جامعه تبدیل شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین اجرای طرح آموزشی 6.3.3 را كار سال‌ها مطالعه و تحقیق در این نهاد عنوان كرد و افزود: تاكید بر اجرای همه بندهای سند تحول بنیادین به منظور اثربخشی هر چه بیشتر نظام تعلیم و تربیت از مطالبات رهبر معظم انقلاب است. /س


برچسب ها: تجهیز ، مدارس ، استثنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.