مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: لازمه شکوفایی توانمندی‏ های دماوند، صرف فعل خواستن و رسیدن به اصل خود باوری است.

حمید رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت:  مواردی که به عنوان گزارش عملکرد از اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان دماوند مورد اشاره قرار می‏ گیرد، حاصل تلاش کشاورزان این دیار است.

وی ادامه داد: صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان دماوند به عنوان نخستین شهرستان استان تهران تأسیس شد؛ این صندوق در راستای حمایت از بهره ‏برداران این خطه ایجاد شده است.

خلیلی اضافه کرد: صندوق حمایت از کشاورزان پیش از این به صورت استانی فعالیت می‏ کرد اما دماوند به عنوان منطقه ‏ای پیشرو در امور کشاورزی استان تهران برای نخستین بار بخش شهرستانی این صندوق را نیز راه ‏اندازی کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: پیش از این، بهره ‏برداران سطوح مختلف کشاورزی شهرستان دماوند به دلیل مسائل جانبی متعدد نظیر فاصله طولانی تا پایتخت، مشغله کاری ذاتی در امور تولیدی و ... فرصتی برای مراجعه به این صندوق را پیدا نمی ‏کردند.

خلیلی ادامه داد: اما از این پس، وجود صندوق حمایت از کشاورزان در شهرستان دماوند دسترسی به چنین امکانی را برای بهره‏ برداران زحمتکش این خطه فراهم می‏ کند.

وی، تداوم عمر این صندوق و استمرار در خدمات ‏رسانی این تشکل کشاورزی پراهمیت را مستلزم حمایت خود قشر کشاورز از آن خواند.

خلیلی تصریح کرد: همانگونه که توفیقات بزرگ امروز شهرستان دماوند در شاخص ‏های مختلف

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند اضافه کرد: امروز شهرستان به حول قوه الهی و تلاش کشاورزانش در اوج قله موفقیت به سر می ‏برد و در اندیشه فتح دیگر قلل ملی و جهانی این عرصه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.