از امشب بدافزار دی ان اس چنجر DNS CHANGER فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این بدافزار که از چندی پیش اعلام کرده بود از روز دوشنبه به رایانه های کاربر اینترنت حمله خواهد کرد، فعالیت خود را از امشب آغاز می کند.

اگر کاربر اینترنت هستید و تاکنون نسخه پشتیبان و کپی از مدارک و موارد موجود در رایانه خود تهیه نکرده اید تا امشب زمان خواهید داشت.

راس ساعت 11 و یک دقیقه امشب اینترنت تمامی رایانه هایی که حاوی این بدافزار هستند قطع خواهد شد.

تاکنون 4 میلیون رایانه در سراسر جهان مورد حمله این بدافزار قرار گرفته و حدود 14 میلیون دلار برای طراحان آن سود مالی در بر داشته است.

گروهی معتقدند برای خلاصی از این بدافزار باید نام کلی تنظیمات سیستم رایانه های خود را که از آن طریق به اینترنت متصل می شوند را تغییر دهند، چراکه این بدافزار مسئول تغییر نام وب سایت ها به آدرس های پروتکل های اینترنتی است که رایانه ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آنها استفاده می کنند. این بدافزار سپس حجم اینترنتی را به سرورهای تقلبی و تبلیغاتی منتقل می کند.

برای اطمینان از اینکه آیا رایانه شما به این بدافزار آلوده شده است می توانید به وب سایت WWW.DCWG.ORG مراجعه کرده و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

اگر سیستم شما آلوده به این بدافزار باشد این سایت از شما می خواهد که ابتدا از موارد ذخیره شده خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و سپس از یک برنامه از بین برنده بدافزار مانندMc Afee یا Mac scan یا Kaspersky و یا برنامه های مشابه دیگراستفاده کنید./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار