فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اجرای طرح‏های امر به معروف و صالحین، مأموریت‏های اصلی سپاه و بسیج در سال جاری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار علی استادحسینی صبح امروز در جمع فرماندهان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در شهرستان گرمسار اظهار داشت: مأموریتی که امروز سپاه و بسیج برعهده دارد، امر به معروف و نهی از منکر و نظام شجره طیبه صالحین است و این طرح‏ها باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: راهکارهای متعددی برای جذب افراد و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد و بسیجیان باید از این طریق، مشکلات مردم محله‏ها را بررسی کرده و سعی در رفع آن مشکلات داشته باشند.

در ادامه دوره آموزشی اعضای عادی بسیج در تفرجگاه سه‏خیار میامی با حضور بسیجیان پایگاه‏های عصمت، حضرت زینب (س)، شهیده افضل و نجمه برگزار شد.

در این دوره که با هدف ایجاد انگیزه و فراهم ساختن زمینه‏های خدمت‏گزاری مؤثر افراد در بسیج برگزار شد، شرکت کنندگان مباحث جامعه‏شناسی، آشنایی با کلیات بسیج، شبهات مطرح شده در مباحث اسلامی را فرا گرفتند.

برای افراد شرکت کننده پس از موفقیت در آزمون کتبی، گواهینامه پایان دوره صادر می‏شود و به عنوان اعضای عادی در پایگاه‏های مقاومت فعالیت خود را ادامه می‏دهند.

سپس دوره آموزش بدو ورود یاران انقلاب اسلامی در پایگاه‌های شهری و روستایی برگزار شد.

مسئول اجرای این طرح افزود: همه ساله تعداد زیادی از علاقه‏مندان به بسیج عضو این نهاد می‏شوند و به لشکریان مخلص خدا می‌پیوندند.

سیده‏معصومه شمسی‌پور افزود: سازمان بسیج مستضعفین در راستای ارائه اطلاعات لازم به بسیجیان و آشنا کردن آنها با منطق، تفکر و فرهنگ بسیجی و عرصه‏‌های خدمت‏گزاری در این نهاد مقدس و فراهم ساختن زمینه‌های خدمت صادقانه متناسب با کارکردهای مختلف بسیج دوره‌های آموزشی را برای عزیزان برگزار می‌کند.

وی گفت: یکی از این دوره‌های آموزشی، آموزش ارتقای اعضای عادی به فعال است که همان بدو ورود یاران انقلاب اسلامی است و بسیجیانی می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند و بسیجیان جدیدالورود باید شش ماه در حلقه‌های صالحین پایگاه حضور فعال داشته باشند./ج1

برچسب ها: سمنان ، بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.