معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: در آینده ‏ای نزدیک پنج کمپ ترک اعتیاد در شهرستان دماوند راه‏ اندازی می شود.

منیره بیگلر بیگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر تنها یک کمپ ترک اعتیاد دارای پروانه فعالیت از اداره بهزیستی شهرستان دماوند و مورد تایید این اداره در شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: کمپ ‏های ترک اعتیاد به شرایط رعایت همه جوانب قانونی مراکز مناسبی برای رهایی از بند این بلای خانمان‏سوز شمرده می ‏شوند.

بیگلر بیگی اضافه کرد: از این رو، معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند، سایر کمپ‏ های ترک اعتیاد احتمالی در این شهرستان را مورد تایید قرار نمی ‏دهد.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند تصریح کرد: علاوه بر این یک مرکز ترک اعتیاد، دو کمپ دیگر به تازگی پروانه فعالیت و دو کمپ دیگر نیز موافقت اصولی خود را از اداره بهزیستی شهرستان دماوند دریافت کرده‏ اند.

بیگلر بیگی اضافه کرد: در صورت توافقات نهایی اداره بهزیستی و سایر مسئولان امر با این چهار کمپ ترک اعتیاد در آینده شاهد فعالیت پنج مرکز بازپروری معتادان در این شهرستان خواهیم بود.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند افزود: اما تا آن زمان، افراد نیازمند به کمپ‏ های ترک اعتیاد به همان یک مرکز مورد تایید ارجاع داده می ‏شوند.

وی از امکانات، تمهیدات بهداشتی و نحوه رفتار مسئولان تنها کمپ ترک اعتیاد شهرستان دماوند با بیماران مراجعه ‏کننده به این مرکز ابراز رضایت کرد.

بیگلر بیگی تصریح کرد: اما مجموعه معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند از شرایط و نحوه برخورد در سایر مراکز البته غیرقانونی و فاقد مجوز های لازم برای فعالیت چندان مطلع نیست.

معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان دماوند اضافه کرد: از این رو توصیه ما همچنان مراجعه به مراکز دارای مجوز های لازم است./س

برچسب ها: کمپ ، اعتیاد ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.