معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی حلقه‌ صالحین بهترین فرصت تعمیق ولایت‌مداری در جامعه است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  اسماعیل تاجی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دبیر حلقه صالحین در دبیرستان نمونه پژوهش شهرکرد اظهار داشت: طرح حلقه‌های صالحین نوعی پیوستگی و هم‌افزایی را در جامعه فراهم کرده و افراد را برای فراگرفتن اصول و مبانی دینی و فرهنگی به خوبی آماده می‌کند.

وی، طرح حلقه‌های صالحین را از جلوه‌های انسجام در جامعه دینی دانست و افزود: پیگیری طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین با لبیک‌گویی به ندای ولایت فضای دلنشین و دلچسبی ایجاد می‌کند که هرکس از آن بهره‌مند گردد در دنیا و آخرت رستگار می‌شود.

تاجی ادامه داد: هرکس عمل صالحی به شرط ایمان، باور و اعتقاد انجام ‌دهد حیات طیبه نصیبش می‌شود که نه تنها در این دنیا بلکه در آخرت نیز نزد پروردگار اجری بزرگ دارد.

معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: بسیجیان نیز همانند سایر اقشار و گروه‌های جامعه باید در تحقق این شعار کوشا باشند و با تمام وجود این ندای ولایت را درک کنند و در این راستا گام بردارند.

تاجی تصریح کرد: تمسک علمی و عملی به آموزه‌های قرآن و دین و پیوند زدن آن به ولایت می‌تواند افراد را در پیمودن این مسیر کمک بزرگی کند.

وی حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام را از مهم‌ترین وظایف دانش‎آموزان بسیجی دانست و گفت: ما وارث نظامی هستیم که برای به دست آوردن آن خون‌های بسیاری اهدا کردیم پس مسئولیت و ماموریت سنگینی برعهده داریم که باید برای انجام آن تمام توان خود را به کار گیریم.

تاجی خاطرنشان کرد: باید از لحظه لحظه‌های عمر و فرصت‌های مناسبی که خداوند در اختیار ما قرار می‌دهد به بهترین نحو در راه حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام بهره بگیریم که حلقه‌های صالحین یکی از این فرصت‌هاست./ج1

برچسب ها: صالحین ، ولایت ، رستگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.