مسئول طرح آسیا ویژن در استان زنجان با اشاره به اینکه طرح ویژن در چهار مرحله عملیاتی می‌شود، گفت: زنجان وارد مرحله دوم طرح شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسام ابراهیم‌خانی شامگاه شنبه در نشست نماینده مجلس شورای اسلامی زنجان و طارم و همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اعضای هیئت رئیسه هیئت‌ها فوتبال استان زنجان اظهار داشت: اجرای ویژن آسیا از سال 2002 توسط بن حمام برای ارتقای فوتبال در آسیا آغاز شده است.

وی اصفهان و فارس را پیشرو در ورود به طرح ویژن اعلام کرد و افزود: بر اساس ویژن یا چشم انداز فوتبال آسیا این ورزش باید در 11 عنصر دخیل در رشد فوتبال ارتقا یابد.

مسئول طرح آسیا ویژن در استان زنجان سال ورود زنجان به ویژن ایران را 87 اعلام کرد و تصریح کرد: بعد از آن و برآورد شدن توانایی‌ها، استان برای اجرای طرح ویژن به کنفدراسیون آسیا معرفی شد.

این مسئول بر لزوم تشکیل ستاد ویژن با حضور مسئولان ارشد استان تاکید کرد و ادامه داد: بر اساس جلسات ستاد باید با حضور نمایندگان ارگان‌های اجرایی تشکیل شود.

ابراهیم‌خانی با اشاره به اینکه یک سال از تولید طرح آسیا ویژن در زنجان می‌گذرد، یادآور شد: باید انتظارات از اجرای این طرح مشخص شود.

وی تاکید کرد: مخاطبان اجرای طرح آسیا ویژن ورزشکاران رده‌های سنی فوتبال و بانوان هستند و این طرح کاری با لیگ برتر یا هر لیگ دیگری ندارد.

مسئول طرح آسیا ویژن در استان زنجان اجرای طرح ویژن آسیا را شامل پنج مرحله اعلام کرد و گفت: فاز نخست آن در استان زنجان عملیاتی شده و اجرای فازهای بعدی نیازمند تامین اعتبار از طریق استان است.

این مسئول با اشاره به اینکه فضای هیئت فوتبال استان زنجان به صورت آبرومندانه‌ای تجهیز شده، اضافه کرد: همه کمیته‌های لازم برای طرح ویژن به غیر از کمیته فوتبال ساحلی در حال حاضر فعال است.

ابراهیم‌خانی با اشاره به اینکه زنجان در مرحله دوم اجرای طرح آسیا ویژن قرار دارد، متذکر شد: ما فعلا در مرحله تیم‌داری هستیم و وارد باشگاه‌داری نشده‌ایم که باید این روند طی شود.

وی از تکمیل مدارک باشگاه‌ها خبر داد و اذعان داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ کمک مالی به استان برای اجرای طرح نمی‌کند و کمک‌ها به صورت فکری است./ج1

برچسب ها: زنجان ، ویژن ، کنفدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.