در دو خبر از انتخابات ليبي، يكي اينكه اهالي سرت ليبي پاي صندوق هاي راي حاضر نشدند و ديگري اينكه یک معترض مخالف انتخابات در این کشور که سعی داشت یک صندوق اخذ آراء را در یک مرکز انتخاباتی در شهر اجدابیه بدزد، به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، خانواده های ساکن شهر سرت لیبی از رای دادن در اولین دور انتخابات پارلمانی در لیبی خودداری کردند.

اهالی این شهر که از خسارت هایی که طی جنگ داخلی به خانه و کاشانه شان وارد آمده بود ناراحت بودند در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت نکردند.
 
از سوي مقامات لیبی گفتند یک معترض مخالف انتخابات در این کشور که سعی داشت یک صندوق اخذ آراء را در یک مرکز انتخاباتی در شهر اجدابیه بدزد ، به ضرب گلوله کشته شد.

عمر الخضراوی معاون وزیر کشور لیبی در کنفرانسی خبری در طرابلس گفت سه مرد که سوار بر خودرو بودند سعی داشتند روند انتخابات را در یکی از مراکز اخذ رای با تهدید روبرو کنند که با مقابله نیروهای امنیتی مواجه شدند و یک نفر از آنها کشته شد.   

این نخستین گزارش منتشر شده درباره کشته شدن یک شهروند لیبیایی در خلال برگزاری نخستین انتخابات ملی آزاد لیبی طی شصت سال گذشته به شمار می رود.

اجدابیه به مرکز اصلی اعتراض ها علیه انتخابات در لیبی تبدیل شده است . ساکنان این شهر خواستار خودمختاری بیشتر برای منطقه خودشان هستند.
 

برچسب ها: لیبی ، انتخابات ، سرت ، کشته ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار