مدیرعامل شركت پیراحفاری ایران گفت: ناوگان این شركت 7 حلقه چاه نفت در مناطق نفت خیز جنوب را در 3 ماه نخست امسال تعمیر و تكمیل كرد

   به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان غلامحسین دشتی پور ا افزود: حفاری این تعداد چاه نسبت به برنامه تعریف شده 40 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد نشان می دهد.

وی اظهار كرد: در این مدت همچنین 88 حلقه چاه با استفاده از دستگاه های لوله مغزی سیار این شركت تعمیر شد كه نسبت به برنامه و دوره مشابه پارسال 10 درصد افزایش دارد.

دشتی پور گفت: در بخش عملیات پمپ های ویژه نیز 52 عملیات از سوی پمپ های سیمانكاری و اسیدكاری و 31 عملیات با استفاده از دستگاه تزریق نیتروژن انجام شد.

مدیرعامل شركت پیراحفاری ایران افزود: در مدت پیش گفته در بخش خدمات فنی چاه ها 221 عملیات درون چاهی از جمله اندازه گیری فشار درون چاهی، نمونه‌گیری درون چاهی و راندن رشته تكمیلی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بخش خدمات سرچاهی نیز 96 عملیات روی چاه های تعمیراتی و حفاری و 132 عملیات روی چاه های تولیدی انجام شد كه از جمله آن رفع اشكال نصب انواع شیرهای سرچاهی و دیگر خدمات مرتبط روی چاه ها بوده است.

دشتی پور درباره فعالیت های كارگاهی این شركت نیز گفت: از آغاز امسال تا پایان خردادماه، تعمیرات ادوات درون چاهی 638 مورد و در بخش سرچاهی 171 مورد محقق شد. /س
برچسب ها: حفاری ، چاه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.