برنامه "مصباح" سه شنبه13تیرماه با بررسی صفات الهی ازشبکه راديویی قرآن به روي آنتن مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی رادیو قرآن, فاطمه گنجی سردبیر برنامه مصباح روزهای سه شنبه  گفت: برنامه مصباح با رويكرد به مسائل علمي، سالهاست كه از راديو قرآن پخش مي شود و در برنامه روزهای سه شنبه نیز به  مسائل علمی بارویکردی قرآنی  می پردازیم که بررسی اصول دین محور اصلی برنامه مصباح روزهای سه شنبه است.
وي افزود: این برنامه کاری از گروه قرآن و معارف شبكه راديويي قرآن است که تاکنون  توحید را مورد بررسی قرارداده است و با  محوریت صفات الهی  براساس آیات و روایات درهربرنامه یکی از صفات خداوند را بررسی می کند..
سردبیر برنامه مصباح سه شنبه ها گفت: در این برنامه که با حضور حجت الاسلام مهروی و حجت الاسلام مهدی بنکدار صفات الهی بررسی می شود تلاش کرده ایم در بحثی معارفی بارمعنایی و ویژيگی های هرصفت را به دقت مورد توجه قراردهیم.
گنجی  خاطر نشان كرد: در برنامه "مصباح" كه روزهاي سه شنبه از ساعت 21 الي 22 پخش مي شود از نظرات و پيشنهادات مخاطبين بهره مند شده و بر این اساس 13تیرماه صفت علم الهی را  بررسی می کنیم
لازم به ذکر است برنامه مصباح سه شنبه شب ها از سوی گروه قرآن و معارف به سردبیری فاطمه گنجی و تهیه کنندگی فاطمه دشتی ساعت21:05 روی موج اف ام ردیف 100 بر روی آنتن می رود./م
برچسب ها: رادیو ، قرآن ، سردبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار