برنامه "یک آیه مهر" هر روز با اشاره به آیات خطابی به پیامبراکرم (ص) از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی  رادیو قرآن؛ با توجه به اینکه این در این برنامه آیات  كلام خدا به مخاطب محبوب خود ـ پیامبر(ص)  ـ كه طریق تنزل را طی كرد تا به دست سایر آدمیان رسید است بیان می شود که شامل آیاتی است كه شخص پیامبر(ص) مخاطب ویژه آن است.
این آیات بی شك ،پرده از حكمت‌های بی شماری برداشته و حكایت‌های بی‌مانندی از تعالیم و پرورش یك انسان بی بدیل دارد،انسانی كه اگر چه از جهاتی مانند سایرین است (فصلت/6) از جهاتی نیز متفاوت (از سایرین) پرورش یافته،تا قلبش یك جا مهبط وحی گردد و كلام خدا را یكباره حمل كندو آینه‌ای بی زنگار برای تصویر آن بی صورت گردد!
در برنامه "یک آیه مهر" سعی شده است با بیان این آیات،و شناخت كیفیت خطاب آنها،به آشنایی با بخش عظیمی از آیات قرآن منجر ‌شود.
 خطاب های مستقیم و ویژه پیامبر در اسلوب و ساختارهای گوناگون آمده است که در برنامه "یک آیه مهر"  به تبیین پیامبر(ص) از آغاز قرآن  و اولین خطاب در آیه 4سوره بقره پرداخته می شود .
"یک آیه مهر" کاری از گروه قرآن و معارف رادیو قرآن است که شنوندگان می توانند هرروز از ساعت6:50  این میان برنامه 5دقیقه ای را به سردبیری مونا توسلی بشنوند./م

برچسب ها: رادیو ، قرآن ، خداوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار