فريبکاريها و جنگ تبليغاتي رسانه ها بخصوص رسانه هاي عربي عليه سوريه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري الدنيا ؛‌شبکه تلويزيوني الدنيا در ادامه گزارش هاي خود درباره فريبکاري هاي رسانه هاي عليه سوريه به عملکرد برخي شبکه ها در پخش اخبار و تصاوير مستقيم (زنده) از حوادث سوريه پرداخت. در اين گزارش آمده است: بسياري از شبکه هاي ماهواره اي در پخش تصاوير مستقيم از سوريه به پايگاه هاي اينترنتي ويژه پخش مستقيم تکيه مي کنند بدون آن که از صحت و اعتبار اخبار و تصاوير منتشر شده در اين پايگاه ها اطمينان داشته باشند.

در ادامه گزارش با پخش تصوير يکي از صفحه هاي پخش مستقيم در اينترنت که شبکه هاي خبري از آن استفاده مي کنند آمده است: پخش اخبار و تصاوير از اين پايگاه به اين معناست که افراد و مسئولان اين پايگاه مورد اعتماد اين شبکه ها هستند و اخبار آن نيز صلاحيت آن را دارد که از اين شبکه ها پخش شود.

الدنيا در ادامه گزارش خود تصاويري را که از شبکه العربيه پخش شده بود پخش کرد و افزود: اين تصاوير که متعلق به دوران قبل از آغاز حوادث سوريه است بارها پخش شده است و هر بار تفسير جديدي درباره آن ارائه شده است. يک بار گفته شده است که عناصر حزب الله در حال شکنجه پناهندگان لبناني هستند و يک بار گفته شده است اين تصاوير متعلق به نظاميان سوري است که مشغول شکنجه برخي از بازداشت شدگان هستند.
برچسب ها: رسانه ، غرب ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار