دبير‌كل جبهه حاميان ولايت گفت:‌ دلاور صيامي با عنوان دبير‌كل جبهه حاميان ولايت از اين نام به طور جعلي استفاده مي‌كرده است.

حجت‌الاسلام عبدالصمد مشكيني دبير‌كل جبهه حاميان ولايت در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به منفك شدن دلاور صيامي از اين جبهه گفت:‌ دلاور صيامي 6 ماه تا يك سال از عنوان دبير‌ كلي جبهه حاميان ولايت به طور جعلي استفاده مي‌كرده و در واقع 5 سال است كه تشكيلات جبهه حاميان ولايت در دست من است.

وي افزود:‌ صيامي در جبهه حاميان ولايت فعاليت مي‌كرده است اما وي را از جبهه اخراج كرديم و وي براي خود "دكان" باز كرده است.

دبير كل‌ جبهه حاميان ولايت تصريح كرد: به دلايل سياسي وي را از جبهه حاميان ولايت اخراج كرديم چرا كه نتوانستيم با وي كار كنيم.

حجت‌الاسلام مشكيني در پاسخ به اين سوال كه آيا برخي اخبار مبني بر بازداشت صيامي به دليل ارتكاب برخي تخلفات صحت دارد يا خير گفت:‌ نمي‌دانم اما چون پيش از اين وي از نمايندگان مجلس و حتي لاريجاني دعوت بود اما در پي استعلام وزارت كشور و مشخص شدن اين امر كه كار وي غيرقانوني است، اين جلسه تشكيل نشد و اما يقين ندارم كه در حال حاضر وي در بازداشت است يا خير.

وي تصريح كرد: صيامي پيش از اين به عنوان دبير‌كل جمعيت حاميان ولايت و پس از آن به عنوان دبير‌كل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي فعاليت مي‌كرده و سپس از هر 2 جمعيت سوءاستفاده مي‌كرده اما طبق قانون صيامي عضو هيچ يك از اين جمعيت‌ها نيست.

مشكيني در پاسخ به اين سوال كه آيا وزارت كشور فعاليت جبهه حاميان ولايت را تاييد كرده است، گفت:‌ سال گذشته طي نامه‌اي درخواست فعاليت جبهه به وزارت كشور ارائه شد و وزارت كشور فعاليت اين جمعيت را بلامانع اعلام كرد.

شايان ذكر است "جبهه حاميان ولايت" از جمله تشكل‌هاي زير‌مجموعه جبهه ايستادگي انقلاب اسلامي است؛ جبهه ايستادگي انقلاب اسلامي از سال 89 از سوي "محسن رضايي" اعلام موجوديت و آغاز به فعاليت كرده است./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار