مسابقات سه وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا از ظهر امروز (شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و دو نماینده ایران راهی دیدار فینال شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در وزن 42 کیلوگرم خیراله قهرمانی در کشتی نخست خود کشتی گیری از هند را شکست داد و در دور دوم نیز از سد کشتی‌گیر ازبکستانی گذشت.قهرمانی در مرحله نیمه نهایی با پیروزی مقابل نماینده کشور میزبان به دیدار فینال راه یافت، تا عصر امروز در دیدار فینال به مصاف کشتی‌گیر ژاپنی برود.

در وزن 46 کیلوگرم امین خدابخش پس از شکست کشتی‌گیران کره شمالی و سریلانکا در دورهای اول و دوم در دور سوم مقابل کشتی‌گیر قزاقستانی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

همچنین علی محمدزاده در وزن 50 کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه اش کشتی‌گیر ترکمنستانی را مغلوب کرد و در دور دوم کشتی‌گیر مغولی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدزاده در این مرحله نیز از سد کشتی‌گیر کره شمالی گذشت تا عصر امروز در دیدار فینال به مصاف کشتی‌گیری از قرقیزستان برود.

رقابتهای هفت وزن دوم این مسابقات فردا یکشنبه برگزار می شود.
 
 *اعضای تیم کشتی فرنگی نوجوانان بامداد دوشنبه به کشور باز می‌گردند
 
 اعضای تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا بامداد دوشنبه به کشور باز می‌گردند.

بر اساس اين گزارش، فرنگی‌کاران نوجوان کشورمان که با کسب 4 مدال طلا، 1 نقره و 1 برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در قرقیزستان را کسب کرده بودند ساعت 45 دقیقه بامداد روز دوشنبه 19 تیرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز می‌گردند. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار