نسل سوم اپراتورهاي مخابراتي ايران در شيراز راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس نسل سوم اپراتورهاي مخابراتي ايران با نام تجاري رايتل با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري فارس، در شيراز راه اندازي شد.

  در اين مراسم كه در منزل شهيدان ايزدي از شهداي هشت سال دفاع مقدس و با حضور خانواده اين شهيدان برگزار شد، نخستين ارتباط تصويري اين اپراتور با حرم مطهر احمد بن موسي(ع) برقرار و حاضرين به اين امام زاده واجب التعظيم سلام دادند.

دومين ارتباط تصويري نيز در اين برنامه با حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برقرار شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري فارس در اين مراسم با بيان اين كه همه افتخارات، سربلندي و موفقيت هايي كه نصيب ايران اسلامي شده است، از بركت خون شهدا و رشادت و ايثار آنهاست، اظهار داشت: اگر توطئه هاي دشمنان كشور به ويژه آمريكا به نتيجه نمي رسد، اگر تحريم ها ملت ايران را به زانو در نمي آورد و اگر دانشمندان و متخصصين ما روز به روز، علوم جديدي را به دست مي آورند و پيشرفت هاي جديدي را براي كشور رقم مي زنند، حاصل مجاهدت شهدا و صبر خانواده هاي آنان است.

نافيان با تبريك به مناسبت بهره برداري از اين اپراتور همزمان با نيمه شعبان و ميلاد امام زمان(عج) در شهر شيراز، افزود: اميدواريم مردم شيراز بتوانند از اين امكانات، براي توسعه ارتباطات، توسعه مناسبات اجتماعي و توسعه فرهنگ شهادت و ارزش هاي انقلاب اسلامي، به نحو احسن استفاده كنند.

شيراز اولين شهري است كه در سال 91 به اين ارتباطات دست مي يابد و تا پايان سال جاري، 30 شهر بزرگ كشور از اين ارتباطات بهره مند خواهند شد./س
برچسب ها: رایتل ، شیراز ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.