اوساسونا 2.5 ميليون يورو مي خواهد؛

پيشنهاد 4 ميليون يورويي الغرافه به نكونام /بهترين خريد استقلال از دست مي رود؟

هافبك تيم اوساسونا قرار نيست فصل آينده را در اين تيم سپري كندوي که براي دريافت رضايتنامه به اسپانيا سفر كرده قصد دارد فصل متفاوتي را سپري كند اما دراين ميان پيشنهاد الغرافه قطررا پيش روي دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، الغرافه قطر كه تيم متمولي است از جواد نكونام درخواست كرده است كه با شرايط خوب و ايده ال وضعيت را براي حضور در اين تيم فراهم و مهيا كنند.

اين در حالي است كه جواد نكونام ، با شرايط مناسب باشگاه استقلال روبروست و به اعضاي اين تيم قول داده است تا در صورت مهيا شدن شرايط براي جدايي از اوساسونا به صورت جدي به استقلال و اصرار مسئولان اين تيم فكر كند از طرفي اعلام شده است كه مسئولان اوساسونا، براي صادر كردن رضايتنامه نكونام 2.5 ميليون يورو درخواست كردند و به همين دليل تيم خواستار اين بازيكن تنها اين مبلغ را به باشگاه اسپانيايي پرداخت مي كند و مبلغ درخواستي بازيكن ملي پوش جداگانه است.

گفتني است، مسئولان تيم استقلال محدوديت در اين رابطه ندارند اما شرايط مالي تيم هاي عربي نكونام را وسوسه كرده است تا از طريق مديربرنامه هايش شرايط را براي حضور در تيم هاي عربي بررسي كند تا وي بتواند بهترين تصميم را اتخاذ كند.

شايان ذكر است، مسئولان تيم اوساسونا ، مدعي شدند كه شرايط براي حفظ اين بازيكن وجود ندارد و نكونام با پرداخت پول رضايتامه اش مي تواند به هر باشگاهي كه تمايل دارد برود و فوتبالش را در تيم ديگري دنبال كند.

اين در حالي است كه هافبك تيم ايران در صورتي كه مسئولان اين تيم تمايل داشتند وي را حفظ كنند قصد داشت يك فصل ديگري را نيز دراين تيم سپري كند اما وضعيت متفاوت است و اين بازيكن مورد تاييد باشگاه اسپانيايي نيست و آنها قصد دارند هزينه اي كه صرف نكونام كردند را براي خريد يك بازيكن جديد صرف كنند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار