دونده سرعت المپيكي كشورمان براي نخستين بار ايران را در بازي هاي المپيك صاحب سهميه در اين ماده كرده است كه بزرگترين قهرمانان دنيا در آن شركت دارند.

رضا قاسمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: در قزاقزستان مسابقات ستارگان آسيا و جام كازانف به صورت همزمان برگزار شد كه در رقابت هاي ستارگان آسيا توانستيم در ماده صد متر صاحب ركورد ورودي المپيك شوم و مدال طلا را نيز كسب كنم.

وي گفت: جو ورزشگاه در قزاقزستان طوري بود كه همه شرايط براي كسب ورودي لازم مهيا شده ضمن آنكه مسابقات با كيفيت مناسبي هم برگزار شد قهرمانان بزرگ آسيا غايب بودند اما دوندگان خوبي حضور داشتند و يكي از بهترين هاي آسيا دونده چيني بود كه در اين دوره شركت نداشت .

قاسمي خاطرنشان كرد: مجبورم همين تمرينات را ادامه دهم تا در باز يهاي المپيك بتوانم از گروه مقدماتي دوي صد متر صعود كنم حدود يكسال است كه همه تمريناتم رابراي كسب ورودي المپيك گذاشته ام كه خوشبختانه در آخرين فرصت كسب سهميه المپيك موفق به دريافت مجوز شدم.

وي درمورد حضور در بازي هاي المپيك لندن و احتمال هم گروه شدند با يوسين بولت سريعترين دونده جهان گفت: به احتمال زياد در بازي هاي المپيك با يوسين بولت سريعترين دونده جهان و يا با ديگر هموطن وي از جامائيكا هم گروه مي شوم اما مسابقه دادن با بولت را دوست دارم.

وي اظهار داشت: مربي خارجي ندارم و در اصفهان تمريناتم را به صورت انفرادي و يك مربي داخلي پيگيري مي كنم از لحاظ رواني شرايط خوبي دارم 25 روز ديگر عازم المپيك مي شويم و فكر نمي كنم بتوانم در اين مدت برنامه خاصي رادنبال كنم.

قاسمي ادامه داد: فدراسيون دو وميداني نيز برنامه اي تا المپيك اعلام نكرده و فقط شرايط اعزام به لندن را پيگيري مي كنم فدراسيون اعلام كرده هر زمان كه دوست داشتم مي توانم در تهران تمريناتم را دنبال كنم اما ترجيح مي دهم در اين مدت در اصفهان باشم.

وي گفت: متاسفانه حدود يكسال است كه فدراسيون حقوق مربي ام را پرداخت نكرده اما حقوق من به طور كامل پرداخت شده و فكر مي كنم با شرايط فعلي فدراسيون حق و حقوق مربي ام را نيز بپذيرد./مح

برچسب ها: دونده ، المپیکی ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.