سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: سال سختي را در ليگ دوازدهم پيش رو داريم چون انتظارات نيز از صبا بالا رفته است.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، يحيي گل محمدي افزود: اين فصل در مسابقات ليگ برتر فوتبال کار سختي را پيش رو داريم چون انتظارات از اين تيم بالاتر رفته است و در ضمن بايد در رقابت پلي آف ليگ قهرمانان آسيا شرکت کنيم با بازي هاي خوب و از حيثيت فوتبال ايران دفاع کرده باشيم.
وي ادامه داد: سال قبل تيم هايي همچون پرسپوليس، ذوب آهن و فولاد خوزستان شرايط خوبي نداشتند و تيم صبا از اين فرصت استفاده کرد و توانست به عنوان چهارمي ليگ برتر دست پيدا کند.
گل محمدي خاطر نشان کرد: اين فصل تيم هاي بالاي جدول سال قبل همچون سپاهان تراکتور سازي تبريز و استقلال در جذب بازيکن خوب نيز فعال بودند و در کنار تيم هاي پرسپوليس، ذوب آهن و فولاد تيم هاي مدعي فتح ليگ برتر مي باشند که اين مسئله زنگ خطر را براي تيم هاي همچون صبا به صدا در آورده است.
وي در مورد اردوي آماده سازي تيم فوتبال صبا براي ليگ دوازدهم تاکيد کرد: اردوي 10 روزه اي را در اردبيل برگزار کرديم و چند بازي دوستانه از جمله در مقابل پرسپوليس انجام داديم.
گل محمدي اضافه کرد: در حدود يک ماه است که تمرينات را با نفرات جذب شده جوان خود شروع کرديم و سعي داريم با تمرين بيشتري نقاط ضعف خطوط خود را به زودي برطرف کنيم تا هرچه بهتر آماده آغاز رقابت هاي ليگ برتر فوتبال شويم.
وي ادامه داد: در اين فصل تمام تمرکزمان براي قرار گرفتن در صدر جدول ليگ برتر است و بايد با تيم هاي قدرتمند براي هدف خود بجنگيم که نياز به اتحاد و يک دستي زيادي دارد که جوانان تيم صباي قم به درستي به هدف خود و باشگاه صبا خواهند رسيد./س
برچسب ها: قم ، لیگ برتر ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.