نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که اثرات گرد و خاک روز به روز تشدید می‌شود، هنوز بیمارستان‌های خوزستان برای مقابله با بیماری‌های ناشی از گرد و غبار مجهز نیست.

سید شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار داشت: مشکل گرد و غبار در شرایط کنونی با اقدامات انجام شده حل نمی‌شود و دولتمردان باید اقدامات دیگری را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: مشکل گرد و غبار در استان خوزستان روز به روز در حال بحرانی‌تر شدن است و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

منتخب مردم اهواز در مجلس نهم ادامه داد: اقدامات دولت برای رفع مشکل گرد و غبار تنها رایزنی و اقدامات دیپلماتیک است و مشکل گرد و غبار را عملا حل نمی‌کند.

موسوی با اشاره به اینکه دولت اعتقاد دارد که منشاء اصلی گرد و غبار در کشور‌های همسایه است، تاکید کرد: 30 درصد از منشاء گرد و غبار داخلی و 70 درصد خارجی است اما در کشور برای رفع همان 30 درصد هم اقدامی نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: گرد و غبار باعث بروز بیماری‌های خطرناکی در مردم خوزستان می‌شود و با ارائه گزارش و آمار در این زمینه تنها زمان از دست می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از امروز باید برای رفع مشکل گرد و غبار تلاش کرد، افزود: رفع مشکل گرد و غبار نیازمند تیم اجرایی قوی است که به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند و با اقدامات سطحی و مقطعی در این باره هیچ کاری نمی‌توان کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.