مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک گفت: حسین شمس حرف های بیهوده زیادی می زند و سرچشمه ناپاکی های فوتسال از این فرد است.

کریم منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حسین شمس حرف های زیادی را در رابطه با فوتسال می زند که اصلاً به او ربطی ندارد، تمام حرف هایش بی معنی است اگر قرار به سالم سازی فوتسال باشد بايد این فرد از فوتسال کنار برود چون شمس سرچشمه ناپاکی های فوتسال ایران است.

وی ادامه داد: از فوتسال ایران محافظت نشد تا فوتسال به این روز افتاد این افراد فوتسال را به تبانی کشاندند طوری که اگر پای این افراد از فوتسال قطع شود نتایج در آینده به خوبي رقم خواهد خورد.

منصوری تأکید کرد: حسین شمس در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا می کند و با اشک هایش سعی در تبرئه خود دارد ولی تمام فوتسالی ها می دانند که این فرد چه خیانت هايي در حق فوتسال ایران انجام داده است که شمس از فوتسال برود فوتسال جو آرام و سالمی را به خود خواهد گرفت.

وی ادامه داد: دیگر به این شرایط موجود در فوتسال اعتقاد ندارم و از فوتسال ایران می روم دیگر به این عرصه باز نمی گردم و اگر روزی حق به حقدار برسد و پای بعضی از افراد همچون شمس از فوتسال بریده شود دوباره به فوتسال باز می کرد.

منصوری خاطرنشان کرد: سال ها قبل هم از فوتسال رفته بودم ولي علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال مرا به فوتسال باز گرداند ولي خيال همه راحت من از اين عرصه كنار مي روم.

وي ادامه داد:  اگر فوتسال ايران از اين راه باز نگردد ساير تيم ها هم كه سالم حركت مي كنند هم از اين ليگ كنار مي كشند و بايد مسئولان ارشد ورزش به دنبال سالم سازي در فوتسال باشند و من يك هشدار جدي را به ساير تيم ها فوتسال  مي دهم كه از حق خود دفاع كنند.

منصوري در مورد قهرماني گيتي پسند و آقاي گل شدن اسماعيل پور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا گفت:  تبريك را بايد به فدراسيون فوتبال داد كه يك تيم ناسالم و تباني كننده را قهرمان آ‌سيا كردند و يك تيم تقلبي را به آسيا فرستادند تا در فوتسال پس از جام قهرماني ايران به جام قهرماني آسيا دست پيدا كند فدراسيون راه هاي تقلب جور كرد تا گيتي پسند به جاي شهيد منصوري به آسيا برود و بايد فدراسيون ها از قهرماني اين تيم تقلبي خوشحال باشند.

 وي در پايان گفت: سعي داشتم روي اسماعيل پور بازيكن تيم شهيد منصوري قرچك در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا اعتراض بزنم كه به خاطر منافع ملي و وساطت بعضي از افراد از اين اعتراض صرف نظر كردم ولي هنوز جاي اعتراض دارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار